fbpx
13.2 C
Serres
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου, 2024
No menu items!

Αρχική Blog Σελίδα 3251

ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Ερντογάν

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε την Παρασκευή ο πρωθυπουργός  Κυριάκος Μητσοτάκης.

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές οι δύο ηγέτες συζήτησαν για τις επιπτώσεις της πανδημίας του κορονοϊού και τις προσπάθειες αντιμετώπισής τους, καθώς και για ζητήματα που συνδέονται με το άνοιγμα των συνόρων και την αποκατάσταση των τουριστικών ροών.

Ο κ. Μητσοτάκης και ο κ. Ερντογάν συμφώνησαν να διατηρήσουν ανοικτούς τους διμερείς διαύλους επικοινωνίας.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Στο «TOP 3» των τουριστικών προορισμών της Μεσογείου, βρίσκεται η Ελλάδα

Στο «TOP 3» των προορισμών της Μεσογείου, βρίσκεται η Ελλάδα με τουρίστες που επιθυμούν να την επισκεφτούν μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί, με βάση έρευνα σε 12 αγορές στόχους του εισερχόμενου ελληνικού τουρισμού που διενήργησε η Horwath HTL, συμβουλευτική εταιρεία παγκοσμίως με εξειδίκευση στον τουρισμό.

Ανάμεσα σε 8 προορισμούς της Μεσογείου, με πρώτη σε προτίμηση την Ισπανία (22,04%), η Ελλάδα διατηρεί την 3 η θέση προτίμησης διακοπών (15,01%), ελάχιστα πίσω από την Ιταλία (15,70%) που παρά την σφοδρότητα της πανδημίας, διατηρεί όπως προκύπτει από τα ευρήματα της μελέτης, πολύ ισχυρό brand name. Οι υπόλοιποι προορισμού με σειρά προτίμησης είναι: Πορτογαλία (12,12%), Κροατία (8,13%), Τουρκία (4,2%), Κύπρος (4,68%), Αίγυπτος (3,58%).

Οι πρώτοι σε προτίμηση προορισμοί της Ελλάδας είναι η Χαλκιδική (18,35%), η Κρήτη (15,60%), η Σαντορίνη (13,76%), η Κέρκυρα & Μύκονος (11,93%) και η Ρόδος (11,01%). Άλλοι ελληνικοί προορισμοί που προέκυψαν από την έρευνα είναι: άλλα νησιά Ιονίου (4,59%), άλλα νησιά των Κυκλάδων (3,67%), Κως (3,67%) και Πελοπόννησος (2,75%).

Σε ό,τι αφορά τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης τονίζεται ότι πάνω από τα 2/3 των ερωτηθέντων αισθάνεται αισιόδοξα για το μέλλον του τουρισμού και τα ταξίδια. Το 52,48% απάντησε πως επιθυμεί το ταξίδι αυτό να είναι στο εξωτερικό, το 63,91% δηλώνει πως αισθάνεται ασφαλής για να ταξιδέψει με αεροπλάνο. Παράλληλα το 45,10% των ερωτηθέντων θα προτιμήσει ξενοδοχειακό κατάλυμα για την διαμονή του (25,21% ανεξάρτητο ξενοδοχείο, 19,89% ξενοδοχείο που να ανήκει σε διεθνή αλυσίδα). Το 27,02% θα επιλέξει ενοικιαζόμενα δωμάτια και βραχυχρόνιες μισθώσεις, ενώ άλλο ένα 27,88% θα επιλέξει να διανυκτερεύσει σε σπίτι οικογένειας ή φίλων.

Αυτό που θα τους κάνει να λάβουν την τελική τους απόφαση και να ταξιδέψουν, είναι ο τρόπος με τον οποίο η κυβέρνηση της χώρας που θα επισκεφτούν διαχειρίστηκε την πανδημία (26,34%), τα πρωτόκολλα υγιεινής και ασφάλειας που έχουν εφαρμοστεί (24,52%), καθώς και οι υποδομές υγείας των προορισμών. Κλασσικά κριτήρια επιλογής όπως τα τοπικά αξιοθέατα (13,45%) και οι ανταγωνιστικές τιμές σε πακέτα διακοπών (11,57%) δεν φαίνεται να είναι τα βασικά κριτήρια επιλογής, τουλάχιστον για την τουριστική περίοδο του 2020.

Η έρευνα υλοποιήθηκε ηλεκτρονικά από τις 08 έως τις 22 Ιουνίου 2020 σε 1.000 ερωτηθέντες από 12 αγορές – στόχους του εισερχόμενου τουρισμού της Ελλάδας. Πιο αναλυτικά στην μελέτη συμμετείχαν άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιακών ομάδων (18-24, 25- 34, 35-44, 45-54, & 54) από Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γερμανία, Δανία, Ισπανία, Ην. Βασίλειο, Ισραήλ, Ιταλία, Ολλανδία, Σουηδία και Η.Π.Α.

Από την πλευρά του ο διευθυντής Ελλάδος της Horwath HT, Ξενοφών Πετρόπουλος υπογραμμίζει ότι οι πρώτες αφίξεις του Ιουλίου θα διαδραματίσουν τον σημαντικότερο παράγοντα διαχείρισης της φήμης του ελληνικού τουρισμού, καθώς οι επισκέπτες θα επικοινωνήσουν την εμπειρία τους σε κοινωνικά δίκτυα, φίλους και γνωστούς. Είναι βέβαιο πως όλοι αυτοί θα θέλουν να μάθουν αν η εμπειρία είναι αντάξια των προσδοκιών και αν οι διαδικασίες υγιεινής και ασφάλειας είναι επαρκείς και λειτουργικές. Η ετοιμότητα των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και των τοπικών κοινωνιών, θα θέσει τις βάσεις ανάκαμψης του ελληνικού τουρισμού εν όψη της τουριστικής περιόδου του 2021.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

HOLLYWOOD: Ο Ράιαν Γκόσλινγκ θα υποδυθεί τον Wolfman

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ (Ryan Gosling) εντάσσεται στο «σύμπαν των τεράτων» της Universal.
Σύμφωνα με το Variety ο πολυβραβευμένος ηθοποιός θα πρωταγωνιστήσει στη νέα ταινία με τίτλο «Wolfman», στην οποία και θα υποδυθεί έναν λυκάνθρωπο. Το σενάριο υπογράφει το συγγραφικό δίδυμο του «Orange is the New Black», Lauren Schuker Blum και Rebecca Angelo.

Η ταινία έρχεται μετά την επιτυχία του «The Invisible Man», και έχει ως στόχο η Universal να επαναφέρει τα «τέρατά της» στις κινηματογραφικές αίθουσες.
Η δημοσίευση του trade-press σημειώνει ότι η νέα έκδοση του Wolfman θα εξελίσσεται στο σήμερα και θα ακολουθήσει τα βήματα του θρίλερ «Nightcrawler» του 2014, στο οποίο πρωταγωνίστησε ο Τζέικ Τζίλενχαλ,

Ο χαρακτήρας του «Wolfman» πρωτοεμφανίστηκε από την Universal το 1935 στην ταινία «Werewolf in London». Η τελευταία ταινία με τον λυκάνθρωπο της Universal έγινε το 2010 με την ταινία «The Wolfman» και πρωταγωνιστή τον Μπενίσιο ντελ Τόρο (Benicio del Toro).

Ο κατάλογος των «τεράτων» της Universal περιλαμβάνει επίσης τον Δράκουλα, τη Μούμια, τον Φρανκενστάιν και πολλά άλλα.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΜΟΥΣΙΚΗ: Μια ανέκδοτη για μισόν αιώνα συναυλία του Thelonious Monk κυκλοφορεί τέλη Ιουλίου

Το καλοκαίρι του 1968 έμοιαζε κατά πολύ με το φετινό, οι Αμερικανοί ήταν στους δρόμους και διαμαρτύρονταν κατά του ρατσισμού. Ο Danny Scher, ένα δεκαεξάχρονο γυμνασιόπαιδο, αποφάσισε να συμμετάσχει με τη βοήθεια ενός θρύλου της τζαζ. Στην αίθουσα εκδηλώσεων του κυριαρχούμενου από Λευκούς Palo Alto High School στην Καλιφόρνια δόθηκε συναυλία του Thelonious Monk, με έναν παράξενο τρόπο ηχογραφήθηκε, έμεινε στην αφάνεια για περισσότερα από 50 χρόνια και στις 31 Ιουλίου κυκλοφορεί για πρώτη φορά από την Impulse!Records. Ο γιος του Monk, o T.S. Monk, λέει γι’ αυτήν ότι «είναι μια από τις καλύτερες ζωντανές ηχογραφήσεις του Thelonious που έχω ακούσει».

Ο Danny το είχε στο αίμα του, αργότερα θα γινόταν σπουδαίος διαφημιστής συναυλιών: μέσω των γνωριμιών του, πλησίασε τον μάνατζερ του Monk, έκλεισε συμφωνία για τη συναυλία, o Monk ποτέ δεν είδε το συμβόλαιο -έμαθε για τη συναυλία όταν ο Danny του τηλεφώνησε λίγες μέρες πριν- ο Danny διαφήμισε τη συναυλία στις τοπικές εφημερίδες του πλούσιου Palo Alto και η ημέρα έφτασε.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΝΑΟΜΙ ΚΑΜΠΕΛ: Ξεκίνησε ξανά τη σειρά «No Filter With Naomi»

0

Η Ναόμι Κάμπελ ξεκίνησε ξανά την πολύ δημοφιλή σειρά της στο YouTube «No Filter With Naomi».

Το διεθνές σούπερ μόντελ, ακτιβίστρια για την καταπολέμηση της φτώχειας και φιλάνθρωπος αφιέρωσε το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν στο Black Lives Matter, με καλεσμένους τον συγγραφέα και συνιδρυτή του κινήματος , αιδεσιμότατο Αλ Σραπτόν, την Οπάλ Τομέτι, ακτιβίστρια για τα πολιτικά και ανθρώπινα δικαιώματα των μαύρων και συγγραφέα και τον πρόεδρο της Εκστρατείας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Αλφόνσο Ντέβιντ.

Η Ναόμι Κάμπελ και οι καλεσμένοι της άγγιξαν τα «τρέχοντα πολιτιστικά και πολιτικά θέματα συζητήσεων, αυτό που βιώνει η ανθρωπότητα παγκοσμίως, τον αγώνα για την κοινωνική δικαιοσύνη, τη φυλή, την ισότητα των φύλων και του φύλου και την επίδρασή του στους πολίτες του κόσμου».

Το πρώτο επεισόδιο προβλήθηκε στις 23 Ιουνίου μέσω του καναλιού στο YouTube της Ναόμι Κάμπελ.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Νέα καμπάνια της ΓΓ Πολιτικής Προστασίας σε όλες τις πύλες εισόδου της χώρας

Με κεντρικό μήνυμα “Απολαύστε τη διαμονή σας – Μείνετε ασφαλείς «Enjoy your stay and stay safe», η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας (ΓΓΠΠ) προχώρησε στην έκδοση εννέα οδηγιών για τη λήψη των απαραίτητων μέτρων προστασίας από τον κορονοϊό, με δεδομένο ότι από την 1η Ιουλίου “ανοίγουν” 41 πύλες εισόδου στην Ελλάδα και ειδικότερα 27 αεροδρόμια, 7 χερσαία σημεία εισόδου και 7 λιμάνια.

Σύμφωνα με τη ΓΓΠΠ, σκοπός της ενημερωτικής καμπάνιας, η οποία βρίσκεται σε απόλυτη συνάρτηση με τη βάση πληροφοριών και ενημέρωσης του υπουργείου Υγείας και του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, είναι η παροχή έγκυρης ενημέρωσης, ώστε το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού να γίνει με όρους ασφάλειας για όλους, επισκέπτες και μόνιμους κατοίκους στη χώρα μας. Σημειώνεται, ότι σε όλες τις πύλες εισόδου θα υπάρχει σχετική σήμανση με οδηγίες, ενώ θα μοιράζεται και έντυπο ενημερωτικό υλικό.

Όπως επισημαίνει η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, η ενημερωτική καμπάνια, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ, την ΥΠΑ, την Fraport και το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», θα βρίσκεται στη διάθεση του κοινού σε τρεις γλώσσες, αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, έτσι ώστε όλοι όσοι εισέρχονται στην Ελλάδα να έχουν πλήρη πρόσβαση σε αξιόπιστη πληροφόρηση για τα μέτρα αυτοπροστασίας από τον κορονοϊό.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ: Παρατείνεται η υποβολή αιτήσεων

Παρατείνεται έως τις 30 Ιουνίου 2020, στις 23:59, η ημερομηνία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής των δικαιούχων στο κατασκηνωτικό πρόγραμμα για παιδιά, ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ. Υπενθυμίζεται, ότι η υποβολή αυτών των αιτήσεων έληγε σήμερα, 26 Ιουνίου.

Ωστόσο, ο Οργανισμός Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) διευκρινίζει ότι λόγοι, οι οποίοι σχετίζονται με τεχνικές δυσκολίες, οδήγησαν τον Οργανισμό στην απόφαση να παρατείνει την ημερομηνία υποβολής, προκειμένου να δοθεί σε όσο το δυνατόν περισσότερα παιδιά δικαιούχων η δυνατότητα συμμετοχής τους στα κατασκηνωτικά προγράμματα.

Σε περιπτώσεις δικαιούχων γονέων για τους οποίους, κατά τη διαδικασία ηλεκτρονικής συμπλήρωσης της αίτησης, δεν εμφανίζεται κάποιο από τα τέκνα τους ή όλα τα τέκνα, παρακαλούνται να αποστείλουν ηλεκτρονικά στη διεύθυνση agrotikiestia@opeka.gr τα εξής στοιχεία:

– ΑΜΚΑ γονέα

– ΑΜΚΑ τέκνου

– Επώνυμο τέκνου

– Όνομα τέκνου

– Πατρώνυμο τέκνου

– Μητρώνυμο τέκνου

– Έτος γέννησης τέκνου

– Τηλέφωνο επικοινωνίας

Στη συνέχεια, ο δικαιούχος θα ειδοποιηθεί με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε να μπορεί ο ίδιος πια να προβεί στην καταχώριση της αίτησής του. Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας είναι ο γονέας, που έχει έμμεσα ασφαλισμένα τα τέκνα στη μερίδα του, να δικαιούται τις παροχές.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Εξάρθρωση συμμορίας για διαρρήξεις και κλοπές

Οικογενειακή υπόθεση φαίνεται πως ήταν οι κλοπές για έξι άνδρες που συνελήφθησαν κατηγορούμενοι ότι τον τελευταίο μήνα διέρρηξαν δώδεκα σπίτια και μία ιερά μονή, αρπάζοντας ό,τι πολύτιμο έβρισκαν, ενώ η συνολική τους «λεία» εκτιμάται ότι ξεπερνάει τις 40.000 ευρώ.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, οι συλληφθέντες, ηλικίας 22 έως 47 ετών, συνδέονται με οικογενειακούς και συγγενικούς δεσμούς, ενώ η δικογραφία τους αποδίδει ότι συγκρότησαν συμμορία, η οποία δρούσε στο νομό Θεσσαλονίκης (στις περιοχές Ωραιοκάστρου, Πανοράματος, Πεύκων, Τριλόφου, Πλαγιαρίου και Περαίας).

Προκειμένου δε να μην αποκαλυφθεί η φερόμενη δράση τους φαίνεται ότι παρακολουθούσαν τις συχνότητες της αστυνομίας, ενώ χρησιμοποιούσαν πλήθος αυτοκινήτων, τα οποία και κατασχέθηκαν.

Σε έρευνες που ακολούθησαν στις οικίες τους βρέθηκαν μία καραμπίνα, ένα κυνηγετικό όπλο, διαρρηκτικά εργαλεία, πλήθος κοσμημάτων κ.ά.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ: Σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου τομέα για τον τουρισμό

Μια νέα συμμαχία για την τουριστική προβολή της κεντρικής Μακεδονίας ανακοινώθηκε σήμερα από την Marketing Greece με τη συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, του δήμου Θεσσαλονίκης, του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Ν. Θεσσαλονίκης, του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Marketing του Ν. Χαλκιδικής, της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, της AEGEAN και της Fraport Greece με τη στρατηγική κατεύθυνση του ΕΟΤ.

Όλοι οι παραπάνω συμπράττουν σε αυτή την τόσο κρίσιμη στιγμή για τον ελληνικό τουρισμό και συνεργάζονται για έναν κοινό σκοπό, την ενίσχυση και ανάδειξη των προορισμών της Κεντρικής Μακεδονίας.

Στόχος της νέας αυτής μεγάλης σύμπραξης είναι η στήριξη της τοπικής οικονομίας και κοινωνίας, αντιμετωπίζοντας στον βαθμό που αυτό είναι εφικτό τις προκλήσεις και επιπτώσεις της πανδημίας, η μεγιστοποίηση του αποτυπώματος των δράσεων μέσα από τη συνένωση δυνάμεων και η δημιουργία των βάσεων για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της περιφέρειας τα επόμενα χρόνια.

Το έργο που θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο της μεγάλης σύμπραξης της Κεντρικής Μακεδονίας αποτελείται από ένα πολυεπίπεδο πρόγραμμα δράσεων, το οποίο εστιάζει στα συγκριτικά πλεονεκτήματα των τουριστικών προορισμών της περιφέρειας, δίνοντας έμφαση στην ανάδειξη αξιοσημείωτων εμπειριών και θεματικών τουριστικών προϊόντων των προορισμών τόσο μέσα από την αξιοποίηση υπάρχοντος υλικού όσο και μέσα από την παραγωγή περιεχομένου. Παράλληλα, το έργο θα προωθηθεί σε digital ταξιδιωτικές πλατφόρμες αλλά και στο Discovergreece.com, με στόχευση στο διεθνές κοινό αλλά και στο ελληνικό.

«Στην πρόσφατη τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήσαμε καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι ο τουρισμός περνάει τη μεγαλύτερη κρίση ιστορικά και ότι απαιτείται συνεργασία, σύμπνοια, συντονισμός και συνέπεια για τη διαχείριση αυτής της πρωτοφανούς κατάστασης. Το επόμενο διάστημα θα ξεκινήσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με τη συμμετοχή όλων των συμμετεχόντων, ώστε να επιτευχθούν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα δεδομένων των υφιστάμενων συνθηκών», επισημαίνει ο Αλέξανδρος Θάνος, τομεάρχης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας.

Την ίδια ώρα, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας σημειώνει: «Στηρίζουμε τον τουρισμό της πόλης με αυτήν την πρωτοβουλία γιατί αναγνωρίζουμε τη σημασία του για την ελληνική οικονομία και τις θέσεις εργασίας. Στρατηγικός μας στόχος η μετεξέλιξη της Θεσσαλονίκης σε έναν προορισμό αξιώσεων στο άμεσο μέλλον, πέραν των παροδικών επιπτώσεων της πανδημίας».

«Η διάσωση του τουρισμού αυτή τη στιγμή είναι εθνικός στόχος. Το ισχυρό brand name της χώρας είναι αυτό που θα μας κάνει να κερδίσουμε το χαμένο έδαφος των συνεπειών της Covid-19. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και με συντονισμένη προσπάθεια και στρατηγική, ο στόχος είναι εφικτός και πολύ σύντομα οι προσπάθειές μας, θα αποδώσουν καρπούς», τονίζει η Βούλα Πατουλίδου, αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, πρόεδρος Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης.

Χαρούμενος για αυτήν τη σύμπραξη  που παίρνει «σάρκα και οστά» και περιφερειακά πλέον, με μπροστάρη τη Marketing Greece δηλώνει και ο Γρηγόρης Τάσιος, πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Marketing του Ν. Χαλκιδικής & της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ).

Όπως αναφέρει, από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης Ανδρέας Μανδρίνος, «η επαγγελματική προβολή έλειπε όλα αυτά τα χρόνια από τη Θεσσαλονίκη. Η ΕΞΘ πιστή στις αντιλήψεις της, συμβάλει σε αυτή την προσπάθεια παρά τη δραματική κατάσταση που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή ο χώρος των ξενοδοχείων».

Είμαστε χαρούμενοι και υπερήφανοι ιδιαίτερα που σε αυτή την τόσο δύσκολη συγκυρία, ο ελληνικός τουρισμός επιδεικνύει σθένος, υπευθυνότητα και δυναμισμό και δηλώνει έτοιμος να ανταπεξέλθει σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες. Και αυτή η σημαντική σύμπραξη δυνάμεων ιδιωτικού και δημόσιου φορέα δικαιώνει το έργο μας, τη φιλοσοφία μας, τον λόγο ύπαρξη της Marketing Greece αλλά και την πεποίθηση μας ότι ο ελληνικός τουρισμός θα τα καταφέρει ξανά», σημειώνει η  Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.

Με στόχο τη διατήρηση της διαφάνειας στην εκτέλεση και πορεία του έργου η Marketing Greece στο site της εταιρείας, www.marketinggreece.com, θα αναρτήσει ειδική σελίδα όπου το performance του έργου θα είναι προσβάσιμο σε όλους.

Η Σύμπραξη της Κεντρικής Μακεδονίας παραμένει ανοικτή σε επιπλέον ιδιωτικούς φορείς που επιθυμούν να συμμετάσχουν.

Ν.Καζαντζίδου

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

SUPERLEAGUE: Πότε ξεκινά το νέο πρωτάθλημα

Στις 12 Σεπτεμβρίου ορίστηκε το ξεκίνημα του πρωταθλήματος της Super League για την αγωνιστική περίοδο 2020-21. Σε αυτή την απόφαση κατέληξε το σημερινό διοικητικό συμβούλιο του συνεταιρισμού, που αποφάσισε να καθυστερήσει την έναρξη της νέας σεζόν, μεταθέτοντάς την μετά το «παράθυρο» για τους αγώνες των εθνικών ομάδων, στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Γιάννης Δημητρόγλου

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ