fbpx
14.3 C
Serres
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024
No menu items!

ΑρχικήΣΕΡΡΕΣΠΟΛΙΤΙΚΗΤ.ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: Η πιστοποίηση είναι το διαβατήριο για τα αγροδιατροφικά προϊόντα  

Τ.ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: Η πιστοποίηση είναι το διαβατήριο για τα αγροδιατροφικά προϊόντα  

Τ.ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: Η πιστοποίηση είναι το διαβατήριο για τα αγροδιατροφικά προϊόντα  

Στη ΔΕΘ, σε ημερίδα του ΕΣΥΔ με τίτλο «Η προβολή των ελληνικών προϊόντων μέσω των Διεθνών Εκθέσεων και η συνδρομή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης σε αυτόν τον στόχο. Ανάδειξη του ρόλου της διαπίστευσης στην εξωστρέφεια των ελληνικών προϊόντων», μίλησε ο βουλευτής Σερρών και Γραμματέας Διεθνών Σχέσεων της ΝΔ Τάσος Χατζηβασιλείου.

Επίσης, ομιλητές ήταν ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Γιώργος Γεωργαντάς, ο υπουργός Εσωτερικών, Μάκης Βορίδης, και ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Δημήτρης Παπαστεργίου.

Τ.ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: Η πιστοποίηση είναι το διαβατήριο για τα αγροδιατροφικά προϊόντα

Ο κ. Χατζηβασιλείου ανέφερε ότι σήμερα δεν αρκεί να πουλάς απλώς λάδι, μέλι, μήλα, ρύζι, ντομάτες, πατάτες, γάλα, κρέας. Πρέπει να πουλάς προϊόντα με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που τα έχεις ήδη αναδείξει. «Το σερραϊκό ρύζι, φασόλι ή βουβάλι μπορούν και κερδίζουν επάξια υψηλή θέση στην αγορά, όταν η ποιότητά τους προβάλλεται σωστά», τόνισε, υπενθυμίζοντας την σχετική ημερίδα που είχε διοργανώσει την άνοιξη στις Σέρρες με τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα. «Το μήνυμα είναι σαφές: θέλουμε πιστοποιημένα προϊόντα με υψηλή προστιθέμενη αξία και, συνεπώς, υψηλότερη τιμή, που θα εξασφαλίζει καλό εισόδημα για τον παραγωγό και όλη την αλυσίδα», υπογράμμισε.

Αναφερόμενος στην ποιότητα των αγροδιατροφικών προϊόντων, ο κ. Χατζηβασιλείου ανάφερε ότι  «η ποιότητα δεν είναι μια έννοια γενική και αόριστη, αλλά αποτελεί συνισταμένη όρων και προϋποθέσεων».  Έτσι, συνέχισε λέγοντας ότι πρέπει να διαθέτουμε προϊόντα πιστοποιημένα από διαπιστευμένους φορείς. «Μόνον τότε αποκτούν συγκριτικά πλεονεκτήματα, αποκτούν ένα ισχυρό και αναγνωρισμένο διαβατήριο, για να ταξιδέψουν σε όλο τον κόσμο», δήλωσε.

Τ.ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: Η πιστοποίηση είναι το διαβατήριο για τα αγροδιατροφικά προϊόντα

Ο κ. Χατζηβασιλείου κατέληξε θυμίζοντας ότι τα προϊόντα του τόπου μας είναι η ταυτότητά μας. Έτσι, ρόλο-κλειδί στην εξωστρέφεια έχει η τοπική αυτοδιοίκηση, εκείνη που μπορεί να δημιουργήσει ένα ισχυρό brand name, με διεθνή απήχηση. Μάλιστα, επικαλέστηκε το παράδειγμα της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ενός σχήματος που ενώνει δυνάμεις από όλο το φάσμα της αυτοδιοικητικής, επιχειρηματικής και κοινωνικής δραστηριότητας, με τη συμμετοχή και του Επιμελητηρίου Σερρών.

«Η τοπικότητα και η παραγωγική κληρονομιά είναι τα ισχυρά μας εργαλεία που δίνουν ποιότητα. Πιστοποιώντας αυτή την ποιότητα, εξασφαλίζουμε ότι τα προϊόντα μας μπορούν να βρουν στην αγορά τη θέση που τους αξίζει», είπε ο κ. Χατζηβασιλείου.

Δείτε τις φωτογραφίες:

  • Για να μαθαίνετε πάντα όλα τα νέα, κάντε like στη σελίδα μας olanea.gr

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΝΕΑ

- Advertisment -