ΣΕΡΡΕΣ: Επανέρχεται το επιμελητήριο στο θέμα σύνδεσης με τη Σιδηροδρομική Εγνατία
Την αναβάθμιση του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου στον νομό Σερρών και τη σύνδεση στη Σιδηροδρομική Εγνατία, ζητά από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλή, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Σερρών Χρήστος Μέγκλας.
Στη σχετική επιστολή του προς τον υπουργό, ο κ. Μέγκλας επανέρχεται στο θέμα, χαρακτηρίζοντας “αναγκαία τη συντήρηση – βελτίωση συντήρηση γραμμών, ηλεκτροσήμανση και ηλεκτροκίνηση στην παλιά γραμμή «Στρυμόνας – Δράμα – Αλεξανδρούπολη», έργο το οποίο έχει σχετικά μικρό κόστος και εξασφαλίζει χαμηλά μεταφορικά κόστη για τους πολίτες και τους επαγγελματίες”.
Για να μαθαίνετε πάντα όλα τα νέα, κάντε like στη σελίδα μας olanea.gr
Επιπλέον, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου κάνει λόγο για “αποκλεισμό της πόλης των Σερρών από την πρόσβαση στη Σιδηροδρομική Εγνατία, για τον οποίο και έχουμε διαμαρτυρηθεί επανειλημμένως”.
Ως “βέλτιστη λύση για τη σύνδεση”, ο κ. Μέκλας προτείνει “την ηλεκτροκίνητη σύνδεση του τμήματος «Σέρρες – Θολός – Αμφίπολη» της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής, το οποίο έχει καταργηθεί, με τη νέα γραμμή «Θεσσαλονίκη – Καβάλα – Ξάνθη» της Σιδηροδρομικής Εγνατίας”.
Σύμφωνα με τον κ. Μέγκλα, η σύνδεση αυτή θα εξασφαλίσει:
-Καλύτερη και ταχύτερη μεταφορά επιβατών, εργαζομένων και εμπορευμάτων. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι ο χρόνος που απαιτείται τώρα για την κάλυψη της απόστασης Σέρρες – Θεσσαλονίκη με τρένο ανέρχεται σε περισσότερο από δύο ώρες, ενώ με τη νέα σύνδεση «Θεσσαλονίκη – Αμφίπολη – Σέρρες» θα μειωθεί στη μιάμιση ώρα.
-Διασύνδεση Βουλγαρίας μέσω Σερρών με τη νέα Σιδηροδρομική Εγνατία έως την Αλεξανδρούπολη
-Άμεση πρόσβαση στην Αμφίπολη, προορισμό με ιδιαίτερο αρχαιολογικό και τουριστικό ενδιαφέρον.
Καταλήγοντας στην επιστολή του προς τον κ. Καραμανλή, ο κ. Μέγκλας αναφέρει:
“Είμαστε σίγουροι ότι αντιλαμβάνεστε ότι είναι ιδιαίτερα συμφέρον για το Νομό Σερρών να υπάρξει σύνδεσή του με τη Σιδηροδρομική Εγνατία, καθώς θα ανοίξει ορίζοντες εξωστρέφειας και ανάπτυξης για το επαγγελματικό και επιχειρηματικό του γίγνεσθαι”.