LOCKDOWN: Η πιο συμφέρουσα επένδυση που βγάζει τρελά λεφτά στην πανδημία
Όλοι γνωρίζουμε για τις φαρμακοβιομηχανίες, τα σούπερ μάρκετ, τις εταιρείες που παρασκευάζουν είδη υγιεινής και όσες παράγουν τα τρόφιμα που συγκαταλέγονται στα είδη πρώτης ανάγκης (έγινε και η… μαγιά τέτοια στην εποχή της ακόρεστης αδηφαγίας).
Το κλείσιμο των αθλητικών χώρων και η πολυτέλεια (πολύ περισσότερου) ελεύθερου χρόνου που έχουν πάρα πολλοί πολίτες –λόγω αναστολών εργασίας- είναι οι δύο λόγοι που έχουν δώσει μεγάλη ώθηση στην πώληση αθλητικών παπουτσιών και οργάνων γυμναστικής.
Τα προϊόντα που έχουν κάνει θραύση μετά την πρώτη καραντίνα (από τις αρχές Μαρτίου κι έπειτα) είναι τα βαράκια, τα στρώματα γυμναστικής, λάστιχα, ιμάντες (trx) και μπάλες πιλάτες, ενώ υπάρχουν και εκείνοι που βάζουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για να αγοράσουν κανονικά αλλά και στατικά ποδήλατα ή ελλειπτικά.
Περισσότεροι είναι εκείνοι που επισκευάζουν το ποδήλατό τους ή βγάζουν ακόμη και από την αποθήκη παλιά ποδήλατα για ανακαίνιση. Αυτό καταδεικνύει ο πενταπλασιασμός των πωλήσεων (!) σε αναλώσιμα είδη και αξεσουάρ ποδηλάτου, όπως λάστιχα, σαμπρέλες, φρένα.
Ραγδαία ήταν η άνοδος των πωλήσεων και στα αθλητικά παπούτσια που είναι εξειδικευμένα για τρέξιμο. Όλες οι κατηγορίες προϊόντων άθλησης παρουσίασαν μια αύξηση της τάξης του 25%-30% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε η ομάδα Business Intelligence της ιστοσελίδας «Skroutz» (στην πρώτη περίοδο της καραντίνας στην Ελλάδα) για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών την περίοδο 9-29 Μαρτίου, η κατηγορία των οργάνων γυμναστικής σημείωσε αύξηση σε ποσοστό 625,60%! Προφανώς αυτό συνέβη και γιατί μιλάμε για το διάστημα που έκλεισαν τα φυσικά καταστήματα, ωστόσο το νούμερο είναι έτσι κι αλλιώς εντυπωσιακό.
Και μάλλον δεν είναι καθόλου άσχετο με την πολύ μεγάλη μείωση που έχουν ακόμα και σε διαδικτυακό επίπεδο όλες οι κατηγορίες ένδυσης. Αφού ο κόσμος δεν κυκλοφορεί, όλα τα έξοδα του παραπέμπουν σε πράγματα που μπορεί να κάνει στο σπίτι. Προφανώς θα υπάρχει και ένα μικρό ποσοστό που προμηθεύτηκε αλτήρες, στρώμα και λάστιχα, μόνο και μόνο για να τα… θαυμάζει κατά την ιεροτελεστία του Netflix.
Όσοι λοιπόν είδαν την ευκαιρία κατά τη διάρκεια της πρώτης καραντίνας και επένδυσαν χρήμα και όραμα στον συγκεκριμένο κλάδο, μετά το δεύτερο lockdown είναι σίγουρο ότι όχι μόνο θα κάνουν άμεση απόσβεση, αλλά και θα βγάλουν το κέρδος της χρονιάς σε λίγους μήνες. Γιατί η πανδημία μας έχει αλλάξει τη ζωή και την καθημερινότητά μας, όμως γεννά και ευκαιρίες. Αρκεί να βλέπεις μπροστά…