fbpx
20.4 C
Serres
Κυριακή, 6 Οκτωβρίου, 2024
No menu items!

ΑρχικήΣΕΡΡΕΣΠΟΛΙΤΙΚΗΛ.ΑΒΡΑΜΑΚΗΣ: «Απαράδεκτες οι καθυστερήσεις στους διορισμούς εκπαιδευτικών»

Λ.ΑΒΡΑΜΑΚΗΣ: «Απαράδεκτες οι καθυστερήσεις στους διορισμούς εκπαιδευτικών»

Για «απαράδεκτες οι καθυστερήσεις στους διορισμούς εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης», κάνει λόγο ο Λευτέρης Αβραμάκης.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε, ο βουλευτής Σερρών του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία αναφέρει:

Απαράδεκτες χαρακτηρίζουν τις καθυστερήσεις στην υλοποίηση των διορισμών 10.500 εκπαιδευτικών που είχαν δρομολογηθεί ήδη από το 2019 από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με ερώτησή τους στη Βουλή 35 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, μεταξύ των οποίων και ο Βουλευτής Σερρών, Λευτέρης Αβραμάκης.

Οι Βουλευτές τονίζουν ότι με το Νόμο 4589/2019 της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ δρομολογήθηκαν 15000 διορισμοί στην εκπαίδευση (4.500 για την Ειδική Αγωγή το 2019, 5250 το 2020 και 5250 το 2021 για τις ανάγκες και των δύο βαθμίδων εκπαίδευσης). Η κυβέρνηση της ΝΔ παρά την αντίθεσή της στο συγκεκριμένο Νόμο συνέχισε τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ προκαλώντας όμως μεγάλες και αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των διορισμών. Έτσι οι προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή πραγματοποιήθηκαν τελικά τον Σεπτέμβριο του 2020 αντί του 2019 που προβλεπόταν, ενώ οι υπόλοιπο 10500 διορισμοί στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση εκκρεμούν ακόμα αφού δεν έχουν ανακοινωθεί οι τελικοί πίνακες κατανομής των εκπαιδευτικών. Η πραγματικότητα αυτή θα έχει ως συνέπεια  οι εκπαιδευτικοί που θα διοριστούν να ενημερωθούν τελευταία στιγμή με ότι αυτό συνεπάγεται για τον οικογενειακό τους προγραμματισμό και την έγκαιρη παρουσία τους στα σχολεία που θα τοποθετηθούν. Λαμβάνοντας μάλιστα υπόψη τις έκτακτες υγειονομικές συνθήκες που επικρατούν, η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας όφειλαν να επισπεύσουν τις σχετικές διαδικασίες προκειμένου να καλύψουν οι μόνιμοι αυτοί εκπαιδευτικοί τα κενά που υπάρχουν και να γίνει έγκαιρα ο προγραμματισμός της κάλυψης των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό για όλες τις βαθμίδες.

  • Για να μαθαίνετε πάντα όλα τα νέα, κάντε like στη σελίδα μας olanea.gr

Ταυτόχρονα, οι Βουλευτές επισημαίνουν ότι οι ανάγκες των σχολείων σε μόνιμους εκπαιδευτικούς έχουν αυξηθεί, καθώς μόνο την τρέχουσα χρονιά έχουν αποχωρήσει λόγω συνταξιοδότησης επιπλέον 8.500 εκπαιδευτικοί. Οι πραγματικές λοιπόν ανάγκες της δημόσιας εκπαίδευσης καθιστούν αναγκαίο τον μόνιμο διορισμό τουλάχιστον 15000 εκπαιδευτικών, όπως ήδη έχει ζητήσει ο Αλέξης Τσίπρας και τον προγραμματισμό επιπλέον προσλήψεων για τα επόμενα χρόνια. Η μακροχρόνια καθυστέρηση δημοσιοποίησης των κατανομών δίνει την εντύπωση ότι το Υπουργείο Παιδείας επιδιώκει να έχει σε ομηρία τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων (και των δύο βαθμίδων), προκειμένου να προωθεί τα νεοφιλελεύθερα σχέδιά του και το ξήλωμα των εργασιακών τους δικαιωμάτων. Επιπρόσθετα δίνει την εντύπωση ότι οι τελικοί αριθμοί υπόκεινται σε μία άτυπη υπόγεια διαπραγμάτευση με τους εκπαιδευτικούς διαφόρων ειδικοτήτων, με πιθανό αποτέλεσμα την αμφισβήτηση των κατανομών όταν θα ανακοινωθούν.

Ο Βουλευτής Σερρών του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Λευτέρης Αβραμάκης, δήλωσε σχετικά:

«Το γνωστό πλέον σε όλους «επιτελικό κράτος» προκαλεί μεγάλες και αναίτιες καθυστερήσεις σε όλα τα ζητήματα που αφορούν το δημόσιο κοινωνικό κράτος. Η κυβέρνηση της ΝΔ σε μια συντεταγμένη προσπάθεια υποβάθμισης της δημόσιας εκπαίδευσης, ανέχεται, αν δεν προκαλεί αναίτιες καθυστερήσεις στην ανακοίνωση των πινάκων κατανομής 10500 μόνιμων εκπαιδευτικών, που είχαν αποφασιστεί από την προηγούμενη κυβέρνηση και θα έπρεπε ήδη να έχουν ολοκληρωθεί. Στο μεταξύ οι ανάγκες των νηπιαγωγείων, των δημοτικών σχολείων, των Γυμνασίων και των Λυκείων πολλαπλασιάζονται, καθώς μόνο την τρέχουσα χρονιά συνταξιοδοτήθηκαν 8.500 εκπαιδευτικοί. Η κυβέρνηση της ΝΔ όχι απλώς δεν έχει προγραμματίσει νέες προσλήψεις για να καλυφθούν τα χιλιάδες νέα κενά που προκλήθηκαν, αλλά αντίθετα, δεν έχει καταφέρει να ολοκληρώσει ούτε όσα είχαν αποφασιστεί και δρομολογηθεί από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ήδη από το 2019. Είναι προφανές ότι οι καθυστερήσεις αυτές δεν οφείλονται σε διαχειριστική ανεπάρκεια και ανικανότητα, αλλά στη συνειδητή προσπάθεια της κυβέρνησης και της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να υποβαθμίσουν τη δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση».   

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΝΕΑ

- Advertisment -