KIDULTS: Μια αναπτυσσόμενη ομάδα ενήλικων καταναλωτών στην αγορά παιχνιδιού
Στους χώρους της έκθεσης, την οποία στην Ελλάδα και την Κύπρο αντιπροσωπεύει το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, ενήλικες με αγοραστική δύναμη θα αναζητήσουν από ρετρό παιχνίδια μέχρι παιχνίδια που εστιάζουν στη φαντασία, την επιστημονική φαντασία, τη δράση και τη στρατηγική.
Ειδικότερα, μέσω του τομέα “Life’s a Playground – Toys for Kidsters, Kidults & Co.”, ο κόσμος των ενηλίκων, που παίζουν παιχνίδια, θα «ζωντανέψει» γνωρίζοντας από κοντά προϊόντα από τέσσερις κατηγορίες:
– Συλλεκτικά
– Premium Συλλεκτικά
– Δημιουργική Φαντασία
– Επιτραπέζια Παιχνίδια
Αυτός ο διαδραστικός ειδικός χώρος θα αποτελέσει ένα από τα σημαντικότερα πεδία της Spielwarenmesse2024, που αναμένεται να κερδίσει τις εντυπώσεις και να εμπνεύσει και τους εμπόρους να δημιουργήσουν ανάλογα τμήματα στα καταστήματά τους.
Ομάδα-στόχος με αγοραστική δύναμη
Οι ενήλικες είναι μια ομάδα-στόχος που το εμπόριο παιχνιδιών πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη του. Περιλαμβάνει μεγάλο αριθμό ανθρώπων που κατέχουν επιτραπέζια παιχνίδια, έχουν ένα συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου στο γραφείο τους, κάνουν συλλογή από κόμικς ή έχουν ένα φούτερ που απεικονίζει έναν γνωστό χαρακτήρα.
Ο Chistian Ulrich, εκπρόσωπος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Spielwarenmesse eG, εξηγεί: “Οι ενήλικες που ενδιαφέρονται για τα παιχνίδια είναι εδώ και καιρό κάτι περισσότερο από μια εξειδικευμένη αγορά. Αντιπροσωπεύουν μια ομάδα-στόχο με υψηλά επίπεδα πωλήσεων και είναι σημαντικό για το εμπόριο παιχνιδιών να τους λάβει υπόψη του.”
Στην αίθουσα 3Α της Spielwarenmesse, σε έναν κόσμο εμπειρίας, που καλύπτει περίπου 400 τετραγωνικά μέτρα, ο νέος ειδικός χώρος θα επιδείξει την ποικιλία των σχετικών προϊόντων με σαφήνεια.
Kidults: Μια ταχέως αναπτυσσόμενη ομάδα ενήλικων καταναλωτών στην αγορά παιχνιδιού
-
Για να μαθαίνετε πάντα όλα τα νέα, κάντε like στη σελίδα μας olanea.gr