Ο γίγαντας των προϊόντων ομορφιάς Estee Lauder πρόκειται να απολύσει 2.000 εργαζομένους της και να κλείσει μόνιμα έως και 15% των καταστημάτων της σε όλο τον κόσμο εξαιτίας της πτώσης πωλήσεων που σημειώθηκε εν μέσω της πανδημίας.
Για να μαθαίνετε πάντα όλα τα νέα, κάντε like στη σελίδα μας olanea.gr
Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία ανακοίνωσε μείωση των πωλήσεών της κατά 4% σε ετήσια βάση, για το οικονομικό έτος που έληξε στις 30 Ιουνίου. Παράλληλα, ανακοίνωσε την εφαρμογή ενός «Προγράμματος Επιχειρηματικής Επιτάχυνσης για την Περίοδο μετά τον COVID» – μια πρωτοβουλία διετούς ορίζοντα που στόχο έχει «την εξισορρόπηση των επενδύσεων για να αντιμετωπιστούν οι δραματικές μεταβολές στο τοπίο της διανομής και στη συμπεριφορά των καταναλωτών μετά τον COVID-19».
Σύμφωνα με ανάρτηση στην ιστοσελίδα της Estee Lauder, το σχέδιο περιλαμβάνει μια σειρά σαρωτικών περικοπών, συμπεριλαμβανομένων και 1.500-2.000 απολύσεων που αφορούν «πρωτίστως εργαζομένους στις πωλήσεις και άλλο συναφές προσωπικό στις περιοχές που αποδιοργανώθηκαν περισσότερο από την πανδημία».
Το σχέδιο περιλαμβάνει επίσης το μόνιμο κλείσιμο 10% – 15% των αυτόνομων καταστημάτων της εταιρείας παγκοσμίως, καθώς και «συγκεκριμένων λιγότερο παραγωγικών σημείων σε εμπορικά κέντρα που η εταιρεία θα επιλέξει να κλείσει», αναφέρει η ανάρτηση.
Όπως πολλοί τομείς του κλάδου της λιανικής πώλησης, τα καλλυντικά επλήγησαν εξαιτίας των μεταβολών στην καταναλωτική ζήτηση, τα επίπεδα-ρεκόρ της ανεργίας, και την οικονομική ύφεση. Οι κατηγορίες κραγιόν και άλλων προϊόντων για τα χείλη έχουν πληγεί ιδιαίτερα δεδομένης της ευρείας χρήσης μάσκας που καλύπτει τα χείλη.
Πάντως, οι εταιρείες καλλυντικών, συμπεριλαμβανομένης και της Estee Lauder, έχουν αντισταθμίσει τις απώλειές τους στα κραγιόν μέσω της αύξησης των πωλήσεων στα προϊόντα περιποίησης δέρματος και μακιγιάζ ματιών.
«Ο COVID-19 έχει επηρεάσει τις προτιμήσεις και τις πρακτικές των καταναλωτών, καθώς πολλά γραφεία, καταστήματα και άλλοι χώροι έκλεισαν, και περιορίστηκαν οι κοινωνικές συγκεντρώσεις» αναφέρει η Estee Lauder στο δελτίο τύπου που εξέδωσε. «Η ζήτηση για προϊόντα φροντίδας δέρματος και μαλλιών παρέμεινε ισχυρότερη από τη ζήτηση για makeup και αρώματα».
Πηγή: fortunegreece.com