fbpx
8.2 C
Serres
Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
No menu items!

ΑρχικήΕΛΛΑΔΑ - ΚΟΣΜΟΣΥΠΑΙΘΡΟΣ: Hλεκτρονικός οδηγός ψηφιακού μετασχηματισμού για αγροδιατροφικές επιχειρήσεις

ΥΠΑΙΘΡΟΣ: Hλεκτρονικός οδηγός ψηφιακού μετασχηματισμού για αγροδιατροφικές επιχειρήσεις

ΥΠΑΙΘΡΟΣ: Hλεκτρονικός οδηγός ψηφιακού μετασχηματισμού για αγροδιατροφικές επιχειρήσεις

Ασφαλές «ταξίδι» στον ψηφιακό μετασχηματισμό μιας αγροδιατροφικής επιχείρησης εξασφαλίζει το ηλεκτρονικό εγχειρίδιο 100 σελίδων που εξέδωσε ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός «Νέα Γεωργία, Νέα Γενιά», σε μια εποχή, που λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, είναι πιο επιτακτική από ποτέ η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Το ηλεκτρονικό αυτό εγχειρίδιο, που έγινε πραγματικότητα μέσω αποκλειστικής δωρεάς του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος», διατίθεται από τον τρέχοντα μήνα και «ήδη το έχουν κατεβάσει περισσότεροι από 250 ενδιαφερόμενοι», εξήγησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η υπεύθυνη επικοινωνίας και μαρκετινγκ του οργανισμού, Αναστασία Ψωμά.

Πρόσθεσε ότι η έκδοση του προαναφερόμενου ηλεκτρονικού εγχειριδίου «αποτέλεσε φυσικό επακόλουθο της αναγκαιότητας που δημιούργησε η τρέχουσα συγκυρία λόγω της Covid-19 και υλοποιήθηκε σε συνέχεια του διαπιστωμένου έντονου ενδιαφέροντος που εκδηλώνουν τους τελευταίους μήνες επιχειρηματίες και επαγγελματίες του πρωτογενούς τομέα.

Ο ηλεκτρονικός οδηγός παρέχει χρήσιμες συμβουλές, με απλά και χρηστικά βήματα. «Από τη δημιουργία ενός blog, μέχρι την προβολή στα social media και τις διαφημίσεις, μπορεί ο κάθε υποψήφιος να πάρει μια ιδέα για το τι σημαίνει online προβολή και να κατανοήσει τη δυναμική της στη συνολική πορεία της επιχείρησής του», σημείωσε η κ. Ψωμά.

«Ακόμη και κάποιος που δεν έχει καμία σχέση με τον ψηφιακό κόσμο, θα μπορέσει, ακολουθώντας βήμα βήμα τις οδηγίες που παρέχονται στο εγχειρίδιο, να ξεκινήσει το δικό του ταξίδι στη νέα εποχή του ψηφιακού επιχειρείν», πρόσθεσε.

  • Για να μαθαίνετε πάντα όλα τα νέα, κάντε like στη σελίδα μας olanea.gr

Στο εγχειρίδιο παρουσιάζεται το πώς χτίζεται οργανωμένα μια επαγγελματική ψηφιακή παρουσία, ενώ περιλαμβάνονται και θέματα που αφορούν την κατάρτιση στρατηγικής και την αποτελεσματική παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη δημιουργία ιστοσελίδων, τη διαφήμιση αλλά και τη συνολική διαχείριση της online φήμης μιας επιχείρησης.

Τον οδηγό μπορεί να κατεβάσει ο ενδιαφερόμενος δωρεάν, μέσω της ιστοσελίδας του οργανισμού Generationag.org, κάνοντας «κλικ» στην κατηγορία «βιβλιοθήκη», ενώ σύμφωνα με την κ. Ψωμά, στο επόμενο 6μηνο έχει ήδη προβλεφθεί να γίνει επικαιροποίησή του, εφόσον ιδίως καταστεί αναγκαίο με τις συνεχείς αλλαγές που σημειώνονται στα ηλεκτρονικά μέσα.

Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά», στοχεύει στη δημιουργία ευκαιριών απασχόλησης και επιχειρηματικότητας για τους νέους στον κλάδο της αγροδιατροφής στην Ελλάδα, ενώ ιδρύθηκε με πρωτοβουλία και δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος(ΙΣΝ) στο πλαίσιο του προγράμματος Επανεκκίνηση και Ενίσχυση των Νέων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΝΕΑ

- Advertisment -