fbpx
6.9 C
Serres
Τρίτη, 19 Νοεμβρίου, 2024
No menu items!

ΑρχικήΜΗ ΧΑΣΕΤΕΠ.ΤΣΙΝΑΒΟΣ: Το σχέδιό του για να διπλασιάσει το μέγεθος της ΚΡΙ ΚΡΙ...

Π.ΤΣΙΝΑΒΟΣ: Το σχέδιό του για να διπλασιάσει το μέγεθος της ΚΡΙ ΚΡΙ και η διαδοχή

Π.ΤΣΙΝΑΒΟΣ: Το σχέδιό του για να διπλασιάσει το μέγεθος της ΚΡΙ ΚΡΙ και η διαδοχή

Σε διπλασιασμό του μεγέθους της ΚΡΙ ΚΡΙ τόσο σε επίπεδο παραγωγικών δυνατοτήτων όσο και οικονομικού αποτελέσματος αποσκοπεί το σχέδιο που παρουσίασε ο βασικός μέτοχος, Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας Παναγιώτης Τσινάβος κατά την πανηγυρική εκδήλωση για τα 20 χρόνια απ’ την εισαγωγή της εταιρείας στο ΧΑ. Με ορίζοντα την επόμενη εξαετία και με ένα επενδυτικό σχέδιο 50 εκατ. ευρώ ως το 2027 ο κ. Τσινάβος έχει βάλει σκοπό να φθάσει μεταξύ άλλων την παραγωγή γιαουρτιού στους 200 χιλ. τόνους ετησίως (από περίπου 100 χιλ. τόνους σήμερα) και τον κύκλο εργασιών της εταιρείας στο μισό δις ευρώ, από τα περίπου 245 εκατ. ευρώ που προβλέπεται να κάνει φέτος η ΚΡΙ ΚΡΙ. Και σε αυτό οι εξαγωγές και κυρίως η ανάπτυξη και εκμετάλλευση νέων προϊόντων με βάση το γιαούρτι, όπως τελευταία το frozen yogurt, θα είναι το “κλειδί”. Ήδη για φέτος οι πωλήσεις στο εξωτερικό προβλέπεται να φθάσουν τα 130 εκατ. ευρώ, με άλλα λόγια να ξεπεράσουν πλέον τις πωλήσεις στην Ελλάδα.

Και όλα αυτά με επίκεντρο τις Σέρρες, όπως διαβεβαίωνε χθες ο κ. Τσινάβος ετοιμάζοντας ήδη τις προϋποθέσεις για περαιτέρω επέκταση των χώρων της Γαλακτοβιομηχανίας που πλέον μετατρέπεται σε ένα μεγάλο συγκρότημα.

Αυτό ίσως είναι και το τελευταίο μεγάλο προσωπικό στοίχημα του κ. Τσινάβου για την οικογενειακή επιχείρηση που αισίως έκλεισε φέτος 70 χρόνια λειτουργίας και 20 χρόνια στο ΧΑ! Κι αυτό διότι ο ίδιος έχει ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες διαδοχής απ’ το γιο του, Γιώργο που εδώ και κάποιο διάστημα έχει τη θέση του αναπληρωτή διευθύνοντος συμβούλου και χθες είχε ενεργό ρόλο στην πανηγυρική εκδήλωση. Με δεδομένο ότι ο κ. Τσινάβος ανακοίνωσε και την πρόθεση πώλησης μετοχών εκ μέρους της οικογένειας ώστε να μειωθεί το μετοχικό της μεριδιο από 72,8% και να αυξηθεί η ελεύθερη διασπορά και η εμπορευσιμότητα της μετοχής, αντιλαμβάνεται κανείς ότι πλέον η εταιρεία κάνει βήματα προς μία νέα εποχή.

Ήδη η κεφαλαιοποίηση της ΚΡΙ ΚΡΙ ξεπερνά σήμερα τα 400 εκατ. ευρώ. Ωστόσο έχει σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια μέσα από τις δύο κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται, το γιαούρτι και το παγωτό, διευρύνοντας διαρκώς το πελατολόγιο της, όπως ανέφερε ο κ. Τσινάβος.

Οι επενδύσεις

Γι αυτό εξάλλου και κρίνεται ιδιαίτερα σημαντικό το νέο επενδυτικό πλάνο. Σύμφωνα με τον κ. Τσινάβο οι επενδύσεις θα καλυφθούν από ίδια κεφάλαια, επιμένοντας στην πολιτική του μηδενικού τραπεζικού δανεισμού καθώς η σταθερή διψήφια ανάπτυξη εξασφαλίζουν τα απαραίτητα Κεφάλαια και την ευελιξία ώστε η ΚΡΙ ΚΡΙ με δικές της δυνάμεις να προχωρά στο πλάνο της. Μάλιστα ο επικεφαλής της εταιρείας αποκάλυψε πως τις επόμενες μέρες η εισηγμένη θα υποβάλει προς το Enterprise Greece φάκελο προς ένταξη στο καθεστώς των στρατηγικών επενδύσεων με επενδυτικό σχέδιο ύψους 40 εκατ. ευρώ.

Αυτή τη στιγμή η Κρι-Κρι κυρίως μέσω του γιαουρτιού (προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και branded) έχει παρουσία σε περισσότερες από 42 χώρες, με την Αγγλία να είναι η μεγαλύτερή της εξαγωγική αγορά, όπου το α’ εξάμηνο εφέτος οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 42%.

Η εταιρεία ποντάρει στην ισχυρή ανάπτυξη που παρουσιάζει η κατηγορία των γιαουρτιών με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη αλλά και στο Greek Frozen Yogurt. Μάλιστα με “όχημα” το τελευταίο η ΚΡΙ ΚΡΙ έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές της στις ΗΠΑ, ξεκινώντας τη διαδρομή της από τα σούπερ μάρκετ του Τέξας. «Η Αμερική είναι μια δύσκολη αγορά. Σε πρώτη φάση θέλουμε να μπούμε σε μικρές αλυσίδες, να δοκιμαστεί το προϊόν, να πάρουμε feed back και γενικά να περάσουμε τις παιδικές ασθένειες, ώστε από του χρόνου να πάμε αξιώσεις και στους «μεγάλους» της αγοράς», αναφέρει ο κος Τσινάβος, σημειώνοντας ότι το όποιο αντίκτυπο της εν λόγω δραστηριότητας θα φανεί στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας από το 2025 και μετά.

Μάλιστα οι βλέψεις της εταιρείας για το Greek frozen yogurt, που συνδυάζει την αξία του ελληνικού γιαουρτιού και την απόλαυση του παγωτού, δεν εξαντλούνται στην Αμερική, αλλά φθάνουν μέχρι την Κορέα, όπου ήδη εταιρεία εξάγει τα προϊόντα της, καθώς και στην Ιαπωνία, μια αγορά που η Κρι-Κρι είναι πολύ κοντά στο να «ανοίξει».

Σε ο,τι αφορά την κατηγορία γιαουρτιών με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεϊνη, η γαλακτοβιομηχανία έχει αναπτύξει νέα συνταγή ελληνικού στραγγιστού γιαουρτιού όπου η περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη είναι αυξημένη κατά 20%. Αγορές στόχο με το συγκεκριμένο προϊόν αποτελούν το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλία, η Γερμανία, το Βέλγιο, η Σκανδιναβία και η Γαλλία. Τον επόμενο μήνα θα λανσάρει μία νέα σειρά high protein Greek yogurt με το δικό της εμπορικό σήμα στην αγορά της Ιρλανδίας, ενώ θα ακολουθήσει η Αγγλία.

Τέλος, σε επίπεδο οικονομικών επιδόσεων, σύμφωνα με τον αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Γιώργο Τσινάβο, ο τζίρος του 2024 θα αγγίξει τα 245 εκατομμύρια ευρώ, με το 50% να προέρχεται από τις εξαγωγές, ποσοστό που συνεχίζει να αυξάνεται. Θυμίζουμε ότι η αρχική πρόβλεψη έκανε λόγο για πωλήσεις 233 εκατ. ευρώ. Ωστόσο η πρόβλεψη αναθεωρήθηκε διότι αρχικά αναμενόταν μεγαλύτερη πίεση ανταγωνισμού που θα οδηγούσε σε μείωση τιμών, κάτι που τελικά δεν συνέβη και επομένως η εταιρεία μπορεί να πετύχει υψηλότερα μεγέθη. Ταυτόχρονα το περιθώριο EBIT από 15% αναθεωρείται στα επίπεδα του 16%, φτάνοντας τα 39,2 εκατ. ευρώ.

META MAGAZINO: Διαβάστε εδώ το καλοκαιρινό τεύχος
  • Για να μαθαίνετε πάντα όλα τα νέα, κάντε like στη σελίδα μας olanea.gr
Π.ΤΣΙΝΑΒΟΣ: Το σχέδιό του για να διπλασιάσει το μέγεθος της ΚΡΙ ΚΡΙ και η διαδοχή
ΠΗΓΗnewmoney.gr

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΝΕΑ

- Advertisment -